DGASPC Suceava : ANUNȚ PRIVIND ANGAJAREA FĂRĂ CONCURS PE PERIOADĂ DETERMINATĂ

AcasăEvenimentDGASPC Suceava : ANUNȚ PRIVIND ANGAJAREA FĂRĂ CONCURS PE PERIOADĂ DETERMINATĂ

În temeiul prevederilor art.16, Capitolul III, Domeniul sănătății, Anexa nr.1 din Decretul Președintelui României nr.195/2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României și ale art. 25 din Capitolul V- Domeniul sănătății al Anexei nr.1 din Decretul Președintelui României nr.240/2020 privind prelungirea stării de urgență pe teritoriul României:

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului a Judeţului Suceava, cu sediul în municipiul Suceava, Bulevardul George Enescu, nr. 16, angajează fără concurs, pe durată determinată de 3 luni, următoarele categorii de personal:

– un post de asistent medical debutant (PL) la Casa de tip familial „O Nouă Viaţă” Suceava. Persoana angajată pe acest post va fi delegată la Centrul de recuperare şi reabilitare neuropsihiatrică Sasca Mică.
– un post de asistent medical debutant(PL) la Centrul maternal Gura Humorului.
Persoana angajată pe acest post va fi delegată la Centrul de recuperare şi reabilitare neuropsihiatrică Costîna.

– un post de asistent medical(PL) la Centrul de plasament „Speranţa” Suceava.
Persoana angajată pe acest post va fi delegată la Centrul de recuperare şi reabilitare neuropsihiatrică Costîna.

– un post de asistent medical(PL) la Centrul de recuperare şi reabilitare persoane cu handicap Pojorâta.
Persoana angajată pe acest post va fi delegată la Centrul de recuperare şi reabilitare neuropsihiatrică Sasca Mică.

– 2 posturi de infirmieră la Centrul de recuperare şi reabilitare persoane cu handicap Pojorâta.
Persoanele angajate pe aceste posturi vor fi delegate la Centrul de recuperare şi reabilitare neuropsihiatrică Costîna.

– un post de medic specialist cu jumătate de normă la Centrul de recuperare şi reabilitare neuropsihiatrică Zvoriștea. Persoana angajată pe acest post va fi delegată la Centrul de recuperare şi reabilitare neuropsihiatrică Costîna.


La Centrul de recuperare şi reabilitare neuropsihiatrică Sasca Mică:
– un post de medic specialist cu jumătate de normă;
– un post de asistent medical principal farmacie(PL);
– un post de asistent medical principal(PL) cu jumătate de normă;
– 6 posturi de infirmieră.

La Centrul de recuperare şi reabilitare neuropsihiatrică Costîna:
– un post de medic specialist psihiatru;
– un post de asistent medical principal(PL);
– 4 posturi de infirmieră.

Conditiile necesare ocupării posturilor:
I. Condiţii generale:
– candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 3 din Regulamentul-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului României nr. 286/2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

II. Condiţii specifice:
1. Pentru funcția contractuală de execuție de asistent medical debutant(PL) la Casa de tip familial „O Nouă Viaţă” Suceava și Centrul maternal Gura Humorului:
– studii postliceale, finalizate cu diplomă, specializarea asistent medical generalist;
– Certificat de membru eliberat de Ordinul asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali din România.

2. Pentru funcția contractuală de execuție de asistent medical(PL) la Centrul de plasament „Speranţa” Suceava:
– studii postliceale, finalizate cu diplomă, specializarea asistent medical generalist;
– Certificat de membru eliberat de Ordinul asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali din România;
– aviz anual pentru autorizarea exercitării profesiei eliberat de Ordinul asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali din România;
– 6 luni vechime în funcția de asistent medical generalist.

3. Pentru funcția contractuală de execuție de asistent medical(PL) la Centrul de recuperare şi reabilitare persoane cu handicap Pojorâta

– studii postliceale, finalizate cu diplomă, specializarea asistent medical balneofiziokinetoterapie;
– Certificat de membru eliberat de Ordinul asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali din România;
– aviz anual pentru autorizarea exercitării profesiei eliberat de Ordinul asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali din România;
– 6 luni vechime în funcția de asistent medical balneofiziokinetoterapie.

4. Pentru funcția contractuală de execuție de asistent medical principal(PL) cu jumătate de normă la Centrul de recuperare şi reabilitare neuropsihiatrică Sasca Mică și asistent medical principal(PL) la Centrul de recuperare şi reabilitare neuropsihiatrică Costîna:

– studii postliceale, finalizate cu diplomă, specializarea asistent medical generalist;
– Certificat de membru eliberat de Ordinul asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali din România;
– aviz anual pentru autorizarea exercitării profesiei eliberat de Ordinul asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali din România;
– document care să ateste deținerea gradului principal;
– 3 ani și 6 luni vechime ca asistent medical generalist.

5. Pentru funcția contractuală de execuție de asistent medical principal farmacie(PL) la Centrul de recuperare şi reabilitare neuropsihiatrică Sasca Mică:
– studii postliceale, finalizate cu diplomă, specializarea asistent medical farmacie;
– Certificat de membru eliberat de Ordinul asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali din România;
– aviz anual pentru autorizarea exercitării profesiei eliberat de Ordinul asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali din România;
– document care să ateste deținerea gradului principal;
– 3 ani și 6 luni vechime ca asistent medical farmacie.

6. Pentru funcția contractuală de execuție de infirmieră:
– studii generale absolvite cu diplomă sau adeverinţa;
– vechime în funcția de infirmieră : 6 luni

7. Pentru funcția contractuală de execuție de medic specialist:
– studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul medicinei;
– certificat membru și aviz de exercitare a profesiei de medic eliberate de Colegiul Medicilor din România ;
– certificat /adeverință de medic specialist în specialitatea medicină de familie și psihiatrie.

8. Pentru funcția contractuală de execuție de medic specialist psihiatru la Centrul de recuperare şi reabilitare neuropsihiatrică Costîna:
– studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul medicinei;
– certificat membru și aviz de exercitare a profesiei de medic eliberate de Colegiul Medicilor din România ;
– certificat /adeverință de medic specialist în specialitatea psihiatrie.

Dosarul de angajare va conţine următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii organizatoare;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea publică;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează. Candidatul declarat admis la selecția dosarelor, care a depus la înscriere declarația pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, are obligația de a completa dosarul de angajare cu originalul cazierului judiciar la momentul angajării.
În cazul în care candidatul nu prezintă cazierul, dosarul va fi respins.
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
h) aviz psihologic;
i) certificat de integritate comportamentală sau o declaraţie pe propria răspundere că nu figurează înscrisă în evidențe cu mențiuni care pot face obiectul Registrului național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, cu obligația de a completa dosarul de angajare cu originalul certificatului la momentul angajării. În cazul în care candidatul nu prezintă certificatul de integritate comportamentală, dosarul va fi respins.
Documentele menționate mai sus se vor depune, pe cât posibil electronic (scanate), pe adresa de e-mail: [email protected]
Candidații declarați “admis” la selecția dosarelor, vor prezenta la angajare actele prevăzute la litera b)-d) şi în original, în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Perioada in care se pot depune dosarele de angaiare este: 27.04-28.04.2020, ora 16.30.
Rezultatul selecției dosarelor va fi afişată pe pagina de internet a instituției, în data de 29.04.2020.
Persoana declarată, „admis” la selecția dosarelor va fi încadrată pe postul pe care s-a înscris, pe perioadă determinată de 3 luni.

În cazul in care se vor depune mai multe dosare pentru același post, departajarea candidaților se va face în funcție de următoarele criterii:
1. Vechimea în specialitatea postului;
2. Candidații care au egalitate la aplicarea criteriului 1 vor fi departajați de media obținută la examenul de absolvire a școlii de profil.

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul resurse umane, telefon 0230/520172 sau 0330/401068 (interior 167), e-mail: [email protected], persoana de contact, Grigorescu Mihaela, consilier, grad profesional superior la Serviciul resurse umane.

Știri zi de zi, pentru tine!

Abonează-te la știrile zilei pe Google News

Top 7 știri citite