Ce a primit un sucevean în schimbul unui telefon de ultimă generație pentru care a plătit peste 4.000 de lei
La data de 05 mai, ora 13.00, Poliția municipiului Suceava a fost sesizată de un bărbat, cu privire la faptul că a fost înșelat cu suma de 4.050 de lei.
La data de 25 aprilie, persoana vătămată a observat în aplicația OLX, un telefon mobil de vânzare, marca Samsung S25, contra sumei de 4200 de lei.
După ce a luat legătura cu persoana care postase anunțul (pe nume Alexandra), s-au înțeles ca telefonul să fie vândut contra sumei de 4.050.
Până a fi trimis telefonul, persoana respectivă i-a solicitat persoanei vătămate să transfere inițial un avans de 100 de lei din prețul stabilit, urmând ca în momentul finalizării tranzacției să plătească doar 3.950 de lei, lucru pe care acesta l-a făcut.
Astfel, la data de 29 aprilie, cumpărătorul s-a deplasat la punctul EasyBox, din municipiul Suceava, însă în momentul în care voia să achite, a observat că are de plătit 4050 de lei și nu 3950 de lei.
Crezând că este o greseală din partea vânzătoarei, acesta a achitat suma de 4050 de lei și a preluat coletul, urmând ca ulterior să discute cu aceasta cu privire la suma de 100 de lei plătită în plus.
Ajuns la domiciliu, a constat că în interior nu se afla telefonul mobil marca Smasung Galaxy S25, ci o replică. Astfel, acesta a încercat să o apeleze pe cea care a publicat anunțul, însă aceasta nu a mai răspuns.
Oamenii legii au întocmit în cauză dosar penal privind infracțiunea de ,,înșelăciune”.